e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

miercuri, 25 noiembrie 2009

Iubirea mea



Cand soarele pe cer rasare,
Cand stele apar si luna vine
Orice secunda-i sarbatoare
Caci inima mea e la tine.
Iar chipul tau curat si dulce
Il port cu mine orice-ar fi
Caci bucurie imi aduce
Si fericire zi de zi.
Esti Ana fata cea frumoasa
Si esti a mea si te iubesc
Si doar cu tine a mea aleasa
Vreau toata viata sa traiesc

Iar glasul tau ma-nebuneste
Si chipul tau imi da fiori
Caci inima mea isi doreste
Sa te acopore cu flori.
As vrea sa plang de fericire
As vrea sa rad, caci sunt nebun
Vreau doar o viata de iubire
Si niciodata ramas bun
Dar ziua vine, ziua pleaca
Se duc si noptile tarzii
Mai las o lacrima sa cada
Pe poza ta asa sa stii.

8 comentarii:

  1. e frumos sa stii ca mai exista si baieti care pot scrie atat de frumos si de sincer... Ana ta e cu siguranta o fata foarte norocoasa atata timp cat are alaturi o persoana care o rasfatza cu cuvinte atat de potrivite......

    succes in continuare ...si ai grija de tine si de ea..

    RăspundețiȘtergere
  2. ana\:d/



    ;)))



    draguta poezia :*




    crazy;)

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo colegutu meu...:X m-ai impresionat pan la lacrimi:)

    RăspundețiȘtergere
  4. exista baieti care gandesc asa?????????
    cidat



    .............
    nu pot sa cred.......iubesti?monik

    RăspundețiȘtergere
  5. annaa:x
    cum sa nu;;)
    superba :x:x


    anna maria:D

    RăspundețiȘtergere
  6. si uite ca mai exista mai persista baetii care stiu sa si arate si partea sensibila...frumos..intradevar...ana ce nume simplu plin de substanta(otrava)...

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web