e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

luni, 23 noiembrie 2009

M-AI FURAT

Intr-o zi frumoasa, vara,
Ma-m trezit de dimineata
Si cu soarele de-afara
Mi-a venit pofta de viata

Ma uit la cerul far’ de nori
La parcul ce e plin cu flori
Copiii far’ de oboseala
Si mintea imi e goala iara.

As vrea un gand dar nimeni nu m-ajuta
As vrea sa zbor, de fericire acum
As vrea sa stiu cu mine ce se-ntampla
Dar niciodata nu am sa aflu cum.

Cum te-am lasat sa vii tu langa mine?
Cum te-am lasat sa vii si sa ma furi?
De ce oara nu am stiut ce-i bine,
Si cum de nimeni nu te-a putut opri?

Ce lucru se intampla?
De ce nu pot gandi?
De ce mi-e gura muta?
De ce tu nu mai vii?

Cat am sa te astept eu oare...
Cat am sa stau cu tine-n gandul meu?
De ce iubirea nu e trecatoare?
Cum de ma lasi sa stau asa mereu...

Cum ai venit pe nestiut?
Cum ma-i furat fara sa simt?
Cum de ma-i luat de pe pamant...
Si am ajuns sa fiu un sfant ?

Dar chiar si vis de voi fi eu
Chiar daca tu nu ai sa simti
Si nu ai sa ma bagi in seama
Eu tot te voi iubi mereu
Fiindca tu esti sufletul meu.

3 comentarii:

  1. as vrea sa te fur aku si eu pe tn.......
    cat de mult inseala aparentele
    monik

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ... really nice... keep up the good work .. [yba]

    RăspundețiȘtergere
  3. buna treaba:***********mada

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web