e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

luni, 23 noiembrie 2009

ORI DE CATE ORI

ORI DE CATE ORI

Deseneaza-mi sufletul,
Mangaie-mi privirea
Ori de cate ori ma vezi
Ca-ti astept iubirea.

Pierde-ma in sarutari
Si alunga-mi teama
Ori de cate ori ma vrei
Fara sa-ti dai seama.

Fura-mi sufletul treptat
Da-mi in schimb dorinta
Ori de cate ori m-atingi
Si imi pierd credinta.

Prinde-ma cu vorbe dulci,
Jura-mi poezia
Ori de cate ori ma simti
Ca-ti evit privirea.

Lasa-ma sa ma avant
Departe de tine,
Ori de cate ori gasesti
Teama si suspine.

Fura-ma din lumea mea
C-un sarut cuminte,
Ori de cate ori ma pierzi
Si nu ai cuvinte...

7 comentarii:

  1. asta e preferata mea :x:x:x poopz

    RăspundețiȘtergere
  2. as sta o zi intreaga sa citesc poezii scrise de tine........sunt ink shokta...
    nu q baiatul asta asa de sensibil am faqt eu cunostinta....cine esti u de fapt?
    monik......

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu ma pot hotari care poezie imi place mai mult pt k toate is superbe:*****


    mada:*

    RăspundețiȘtergere
  4. fara cuvinte......bafta....place mult....pop teo

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar nu stiam k te pricepi asa bine la poezii:X:X:X

    imi plac ffffff mult :******

    te pupaceste mada,stii tu care:******:XXXXXX

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web