e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

luni, 23 noiembrie 2009

ADEVARATUL „TU” SAU „EU”

O clipa de adevar,
Un moment de nepasare
Si cu ziua ce rasare
Cu gandul cel solitar,
Doar o unde de tristete
Si acum ascult povete...

Nu mai stiu ce e cu mine
Nu mai stiu ce m-a facut
Sunt indragostit de tine
Si nu stiu cum s-a putut.

M-ai adus la disperare
M-ai facut sa uit de mine
Si acum o intrabare –
Oare te cunosc eu bine ?

Oare ma-m gandit de este
Bine ce eu am facut?
Oare ma-m putut increde
In tine de la inceput?

De ce oare mi se-ntampla
Sa nu te pot da uitarii
De ce oare nu m-asculta
Inima adanc’a marii?
Cat de mult voi sta asa?
Cat de mult ma vei pastra?
De ce oare eu nu pot
Inima ca sa mi-o scot?

De ce nu pot sa te las?
Sa fiu si eu crud cu tine
Caci inima mi-am pierdut-o
Dar asta nu pot retine.

Pur si plin de adevar
Chiar asa cum ma-m nascut
Vreau sa raman si acum
La un sfarsit de debut.

7 comentarii:

  1. “Nu incerca sa`i minti acum ca ea e doar o oarecare. Cand ei stiu ca amintirea ei inca te doare . Stiu ca din partea ta femeile pot pleca. Ca`au fost multe in patul tau. Dar nu si in inima ta!!”:D:D





    asa'ii





    .....♥ ♥ ♥..IonEluSh.. .♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu exista cuvinte sa o pot descrie =p~.

    E minunata .. e frumoasa .. si important e ca exprima adevarul :-d. [cel putin cred]

    Ar trebui sa mai scrii ;-).

    [[Luiza]]

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata sensibilitate..trist e faptul ca nu dai dovada de aceeasi sensibilitate si in timpul petrecut alaturi de noi!pe mine ce-l putin m-ai impresionat..sunt mandra ca am un asemenea coleg..:*..
    [ankutzik..]

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceasta poezie...Cata tristetze..si in acelashi timp sensibilitate..;-x E nemaipomenita=p~
    Bravo tine-o tot asa;-P

    [Micussa][;-x]

    RăspundețiȘtergere
  5. ce mult te`ai scumbat..in bine:).bv:x

    RăspundețiȘtergere
  6. cand te am vazut prima oara ma gandeam k esti prea insensibil pt aceasta lume...........nu imi vine sa cred nici akum cat de profund esti si cata importanta dai sentimentelor....monik:x

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiam k dai atata importanta sentimentelor:****mada

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web