e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

miercuri, 25 noiembrie 2009

Asa sunt eu

Te cunosc doar din priviri
Imi voi aminti mereu
Cum treceai fara sa stii
Ca te plac... asa sunt eu.

Acum si tu ma cunosti
Si tot zic in gandul meu
Ca un cor de mii de voci
Ca te plac... asa sunt eu.

De azi suntem impreuna
Dar eu tot nu am tupeu
Sa iti zic macar in gluma
Ca te plac... asa sunt eu.

Azi a mai trecut o vara
Tu esti din nou in turneu
Si nici nu ti-am zis macar
Ca te plac... asa sunt eu.

De azi nu pot sa mai ascund
Orice sentiment sau gand
Si vreau sa iti spun mereu
Ca te plac... asa sunt eu.

6 comentarii:

  1. minunata poezia:X:X

    ai talent:*:*:

    pop la colegutzu meu:X

    [cipriana]

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar faina .
    Tu chiar te pricepi sa scrii poezii :-<.

    Ma mir cum reusesti ...

    Stii poezia asta .. se potriveste foarte mult fetelor. [ma refer cele mai timide :-d]

    >:D<

    [Luiza]

    RăspundețiȘtergere
  3. te`ai gandit sa publici ceva?;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar asa esti u?
    esti timid?
    fa-ti curaj si spune -i k asa esti u........

    RăspundețiȘtergere
  5. pot sa iau si eu una sa i-o dau profei de romana ptr un 10 ?;;)
    hai ..
    k te las sa ma bati la pool :>
    popz;*
    scrii misto ;)`

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte profunda si poezia aceasta:X


    chiar le ai:***


    nu stiam ca ejty asa talentat:X

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web