e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

luni, 23 noiembrie 2009

UN VIS NEIMPLINIT

Intr-o noapte ma-m gadit
La un vis neimplinit,
Langa mine tu sa fii
Ziua sa ma pot trezi ,
Cu tine la pieptul meu
Asta mi-as dori mereu!

Sa iti vad chipul frumos,
Parul ca de abanos,
Ochii plini de fericire,
Shi buzele-n neclintire,
Fara oameni, fara temere
Doar noi si gandurile mele!

Doar pe tine sa te vad,
Si in tine sa ma-ncred
Soarele la rasarit,
Doar un vis neimplinit,

Un vis plin de bucurie,
Un ajuns la indeplinire,
Luna shi cu stelele,
Noaptea shi feerele,
Marea plina de tandrete,
Cu saruturi si finete
O simpla dorinta vreau
Langa tine eu sa stau.

6 comentarii:

  1. sa mai scrii poezii ...
    te pricepi bine sa stii ...

    adrian

    RăspundețiȘtergere
  2. un talent ascuns pe care nu il stiam:)
    te pricepi
    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e chiar mare dorinta ta...:)eu cred ca tu cu asemenea poezii vei cucerii multe fete,si urmatoarea poezie se va intitula "Visul implinit":)
    [ankutzik...]

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de sintimemtala 8->
    Prin poezie .. te poti exprima altfel decat in viata reala. [cel putim asa cred :d]

    Dar stii cum e "Refuz sa cred ca visele raman doar vise :-)."

    Oricum poezia este incantatoare .. minunata..etc.:D

    [[Luiza]]

    RăspundețiȘtergere
  5. putin *.
    Scuze..emotiile sunt de vina :">.

    [[Luiza]]

    RăspundețiȘtergere
  6. sa scrii in continuare poezii:****


    mada:*

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web