e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

miercuri, 25 noiembrie 2009

copilarie

SARUTA-MI OCHII GREI DE-ATATA PLANS
DOAR SARUTAREA TA AR FI IN STARE
SA STINGA FOCUL GREU CE I-A CUPRINS
SA-I UMPLE DE IUBIRE SI DE SOARE

SARUTA-MI GURA,BUZELE-NCLESTATE,
CE VORBA SI SURASUL SI-AU PIERDUT
ITI VOR ZAMBI DIN NOU INSENINATE
SI-NDRAGOSTITE CA LA INCEPUT

SARUTA-MI FRUNTEA,GANDURILE RELE
SI TOATE INDOIELILE O SA MOARA
IN LOC VOR NASTE VISURILE MELE
DE VIATA NOUA SI DE PRIMAVARA.

aceasta este o dedicatie pt verisoara mea Oana sau Cami ...
mai stii ce ziceam eu cand eram mic ? pacat ca imi va lua locul cineva ... :-*

4 comentarii:

  1. e sopel tale poezia..:P:P....




    thu ai compuso:>:>



    pop male la tn...:*:*:*



    IoneluSh

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult poezia:X te pricepi:P:X



    te poop:*

    RăspundețiȘtergere
  3. iti multumesc pentru dedicatie..bine ca stim numai noi despre ce e vb nu?:))..oricum poezia este foarte frumoasa.
    Pupici dulci si sper sa ne vedem mai des
    Cami

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web