e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

luni, 23 noiembrie 2009

INTREBARE

Stau cu foaia-n fata mea
Stau si cu stilou-n mana
Si incerc, ca dintr-o rana
Sa mai pot sa scriu ceva.

Simt ca totul se blocheaza
Simt cum nu mai simt nimic
Simt ca nu am chef de viata
Stau si ma intreb ... ce simt?

Nu mai pot sa-mi misc privirea
Nu mai pot nici sa respir
Doar stau si ma uit la tine
Si ma-ntreb ... oare sunt viu?

O stea nemiscata-n fata
Parca ingeri peste tot
Parca tot acum ingheata
Sau imi ia inima foc?

Tu, acum, te uiti la mine
Si nu vrei sa spui nimic
Iar eu tot privind la tine...
Oare are rost sa zic?

Nici nu stii de mai sunt bine
Nu mai stii daca exist
Dar eu, parca far’ de risc
Oare stiu ce e cu tine?

Doar am stat acolo-ntruna
Ne-am privit minute-n sir
Nu am zis nimic, doar una
Ai fi tu sau musafir?

Mi-a placut ce am vazut
Doar o minunata fata
Si nu puteam sa te-ntreb
O lasam pe alta data?

Nu mai stiu nimic de tine...
Nu mai stiu, nu te-am vazut
Ca si sufletul din mine...
De-as mai avea un minut...

2 comentarii:

 
Statistici web