e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

luni, 23 noiembrie 2009

SARUTUL

In sarutul diminetii
Am simtit din nou racoare
Si un strop din placul vietii
M-a trezit,iubirea doare.

Si haotic se roteste
Dorul pe langa-al meu suflet
Il saruta,il doreste
Si se pierde intr-un zambet.

Iar imi sterg sudoarea fruntii
Cu o mana rece,moarta
Si un gand strabate muntii
Iarasi fug, m-ascund de soarta.

Caci viata-mi e datoare
C-o iubire de poveste
Unde dragostea nu doare
Si pacatul nu mai este.

Dar de-aceasta datorie
Uit mereu si dimineata,
In sarutul de iubire
Imi atarna toata viata.

7 comentarii:

  1. foarte tare frate......tine-o tot asha.....cu sigurantza ma voi inspira d aci dak voi vrea sa impresionez pe cineva:D......:-bd

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte original :x:x chiar ai talent :*

    RăspundețiȘtergere
  3. tine`o tot asa.raluca(in celelalte comenturi am uitat sa ma semnez)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai avut parte de o dragoste neimplinita?
    misto....versuri...:x

    RăspundețiȘtergere
  5. astea is bune de cucerit fetili;;)


    bravo mai gaby:****

    te popa mada ..stii u care:*****

    RăspundețiȘtergere
  6. ...::::Asta-mi place:::...:-*

    [Alex]...

    RăspundețiȘtergere
  7. originalitate:*****..mada

    RăspundețiȘtergere

 
Statistici web