e-advertising - www.articole-sponsorizate.ro

joi, 1 septembrie 2011

Ganduri ascunse de vorbe!

Dacă ai vorbit cândva cu o femeie, este corect să recunoşti că la un moment dat ai fost confuz.

«Da» nu înseamnă mereu «Da», «Nu» nu înseamnă mereu «Nu» şi de foarte multe ori bărbaţii au primit mesaje mixte.«Femeile comunică prin sugestii subtile în loc să fie directe, pentru a vedea dacă primesc feed-back pozitiv. Ele vor să fie sigure de impactul pe care-l vor avea asupra unei alte persoane», spune Sharyn Wolf, psihoterapeut, celor de la yahoo.match.com.

Astfel, pentru a veni în ajutorul vostru, iată câteva expresii folosite de femei, care au fost decodate, special pentru a vă face viaţa mai uşoară:

1. «Eşti foarte drăguţ, dar am prieten.»

Traducere – «Eşti foarte drăguţ, dar în mod sigur nu vreau să ies la întâlniri cu tine.»

2. «De ce nu-mi dai numărul tău şi te sun eu?»

Traducere – «În niciun caz nu-ţi voi da numărul meu, aşa că de ce să nu-l iau pe al tău?»
3. «Ah, îmi pare rău, deja mi-am făcut planuri de week-end.»
Traducere – «Nu prea am planuri, dar m-ai sunat în ultimul moment şi m-aş simţi ca ultima fraieră dacă ţi-as accepta invitaţia.»

4. «Mă simt bine, dar nu ar trebui să facem asta.»
Traducere – «Te doresc, rău, dar nu vreau să sufăr.»

5. «Şi, ce-ai mai făcut?»
Traducere – «De ce nu m-ai sunat? Te vezi cu altcineva?»

6. «Dacă vrei să ieşi doar cu băieţii, e ok, du-te!»
Traducere – «Nu vreau deloc, deloc să te duci. Şi dacă te duci, am să mă supăr pe tine.»

7. «Aşaaa…povesteşte-mi de Mihaela»
Traducere: «Ar trebui să mă simt ameninţată de Mihaela?»

8. «Îmi place la nebunie cum miroşi»
Traducere – «Te iubesc, dar nu îndrăznesc să-ţi spun asta înainte să-mi spui tu mie.»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Statistici web